Social

Stawiamy na dedykowaną komunikację zwracając uwagę na specyfikę każdej platformy społecznościowej: Facebook, Instagram, You Tube, Twitter, GoldenLine, Linkedin. Kluczem jest dopasowanie przekazu do kontekstu, w którym przedstawiamy markę.

Działania poprzedzamy analizą grupy docelowej  pod kątem jej zachowania i preferencji.  Następnie redagujemy profil marki umieszczając na nim posty dedykowane do określonego przez analizę targetu. Komunikacja jest stale wspierana przez nasz dział produkcji, który przygotowuje dopasowane do danej grupy społecznej angażujące materiały (artykuły, wideo, ikony, wykresy i wszelkiego rodzaju grafiki). 

Kolejnym krokiem jest szeroko zakrojona kampania promocyjna skutecznie przyciągająca uwagę potencjalnych fanów marki zarówno na profile jak i na strony www.

Dodatkowo w czasie rzeczywistym analizujemy konwersję czyli badamy opinie na temat marki. Taka analiza spontanicznych wypowiedzi pozwala na poznanie kontekstu wypowiedzi jak również odkrycie nowych zjawisk oraz trendów, które mogłyby umknąć w procesie przygotowania tradycyjnej ankiety do badania rynku.